کم خونی همولیتیک

در چند ماه گذشته به شدت می‌خواستم پستی بگذارم، اما می‌دانم اگر با لپ‌تاپم کار کنم، ادامه می‌دهم و مطالعه نمی‌کنم. معمولاً وقتی جوش می‌زنم، ماسک خاک رس را روی پوستم می‌زنم. او می خواست با به اشتراک گذاشتن نظرات خود در مورد برخی از محصولاتی که امتحان کرده است به من کمک کند تا در طول دوره امتحان چیزی برای ارسال داشته باشم، اما من فرصتی برای آپلود آن نداشتم. در طول این 2 ماه وبلاگ نویسی، بیشتر سعی می کنم محصولات را امتحان کنم و افکارم را در مورد آنها به اشتراک بگذارم. بنابراین، هر زمان که محصولی برای پوست های چرب و مشکل دار به بازار عرضه می شود، حتماً آن را می خرم تا آن را امتحان کنم! اولین باری که با این محصول آشنا شدم از شبکه کلیک بود، جایی که آنها از Xiaxue خواستند تا در دانشگاهی در سنگاپور بچرخد تا از دانشجویان دختر بخواهد کرم جدید Garnier BB را امتحان کنند.


بنابراین، از آنجایی که واقعاً کنجکاو بودم و همچنین مجبور بودم تستر را در گاردین امتحان کنم، خودم را متقاعد کردم که یکی را برای آزمایش آن انتخاب کنم. با عرض پوزش دختران (درمان آکنه پشت نیاز به مراقبت ویژه دارد، زیرا بیشتر در مراحل حاد مورد توجه قرار می گیرد. بسیار خوب، در مورد شرح وضعیت پوستم انجام شد... اکنون به موضوع اصلی پست امروز برمی گردم. در نوجوانی، مردم شروع به داشتن پوست می کنند. مشکلاتی مانند آکنه، جوش، منافذ، هایپرپیگمانتاسیون.


بنابراین کمی در مورد خودم، من پوست بسیار بسیار بسیار مشکلی دارم. پست امروز کمی متفاوت است، توسط من نیست، توسط خواهرم است! وقتی در دبیرستان بودم، حدود 15 ساله بودم، برجستگی های کوچکی در سرتاسر صورتم داشتم. صورت را حداقل دو بار در روز بشویید. درمان و پیشگیری از آکنه یک فرآیند طولانی مدت است که به این معنی است که شما باید موارد خاصی را جزئی از برنامه روزانه عادی خود قرار دهید تا حداکثر نتایج را به دست آورید. خشکی پوست با افزایش سن بیشتر می شود، اگرچه در جوانی بسیار قابل مشاهده است و به دنبال درمان آکنه است. یکی از عواملی که باعث آکنه پیشانی می شود چه برسد به عوامل ژنتیکی. تغییرات شدید دما باعث شعله ور شدن آکنه می شود. نکته 1 مراقبت از پوست آکنه: به آرامی اسکراب کنید اولین نکته مراقبت از پوست آکنه ای که می خواهم با شما به اشتراک بگذارم این است که همیشه باید پوست خود را به آرامی تمیز کنید. بنابراین در حال حاضر من از آب میسلار/آب پاک کننده برای تمیز کردن صورتم قبل از شستن آن با یک پاک کننده استفاده می کنم.


صورتم بلافاصله بعد از شستشو چرب می شود. میله های لکه راه خوبی برای پنهان کردن لک های روی صورت شما هستند. اما بیمارانی که دارای کمبود آنزیم G6PD (گلوکز 6-فسفات دهیدروژناز) هستند، باید با شمارش منظم خون تحت نظر قرار گیرند تا مشخص شود آیا مستعد ابتلا به یک نوع کم خونی (کم خونی همولیتیک) هستند یا خیر. با مقدار ناکافی آن، آکنه مشکلی نخواهد بود که خواهیم داشت. در واقع شستشوی غیر ضروری پوست می تواند مشکل را تشدید کند. این حتی در مورد خانم ها صادق تر است، زیرا زمانی که با مشکل آکنه مواجه می شوند شروع به ایجاد عقده حقارت می کنند. حتی نیازی به اعمال فشار نداشت و آرایش ضد آب را مانند نسیم پاک کرد! در اندازه های مختلف وجود ندارد، بنابراین برای سفر مناسب نیست. با آن ما به پایان بررسی امروز رسیدیم! توجه داشته باشید که سلامت و تندرستی همیشه باید در اولویت باشد، مخصوصاً شما همیشه باید انرژی خود را برای انجام وظایف روزمره خود در خانه و محل کار حفظ کنید.


اما کدام روش ها و درمان ها برای شما بهتر جواب می دهند؟ آیا استفاده از خمیر دندان برای آکنه واقعا موثر است؟ آکنه یا جوش نیست همه ما در هر مقطعی از زندگی خود با جوش و آکنه سر و کار داریم. در این مرحله کار زیادی نمی توانم انجام دهم، اما دیگر روی آن وسواس ندارم، بنابراین مشکل بزرگی نیست. اما از زمانی که برنامه‌ام شلوغ‌تر شد، وقت زیادی برای پوشاندن صورتم نداشتم. من 3 سال است که از پاک کننده صورت ارگانیک EverSoft با گریپ فروت استفاده کرده ام. بنابراین از خواهرم که 3 سال از من بزرگتر بود پرسیدم که در این مورد چه کنم؟ خوب برای همه شما تنبل‌هایی مثل من که هرگز دوست ندارید داستان مادربزرگ پیر را بخوانید، این خلاصه‌ای از آب پاک‌کننده است! من کسی نیستم که خیلی از نظر فنی متمایل باشم. فقط بذار من انجامش بدم! هنگامی که از آن درست مانند شامپو استفاده کنید، به شما در درمان مشکلات مختلف مو مانند پوست سر خشک و کثیف، شوره سر و کاهش ریزش مو کمک می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد