ذرت سرشار از قندهای طبیعی

آب و هوای دیوانه، رژیم غذایی ناسالم به علاوه عدم تعادل هورمونی باعث ایجاد پوست بد شدید A.K.A می شود. من سعی کردم عادت بد را تغییر دهم، اما همانطور که می گویند گفتن آن آسان تر از انجام دادن آن است. من استفاده از هر دو محصول را به پایان رساندم و حدود 3 هفته یا بیشتر دوام آوردم. پس از استفاده احساس تمیزی و صافی خواهید داشت. کانسیلر آکنه Murad’s، میان سایه و تکمیل Krave’s Correct & Conceal بهتر است زیرا سایه واقعاً کاملاً با رنگ پوست من مطابقت دارد و روکش واقعاً صاف و ابریشمی است. پوست را نرم، لطیف و صاف می کند. اکثر درمان‌های آکنه به نوع پوست فرد بستگی دارد. قبل از اینکه برای چیزی خرج کنید، ابتدا باید اطلاعاتی در مورد آن موضوع پیدا کنید. اگرچه سفر چندان خوبی نبود، اما حداقل پوست من می‌توانست بهبود پیدا کند و از ترکیدن آن‌ها دست بردارد.


این خوب است زیرا فقط مناطق آسیب دیده است. بلغور جو دوسر را بپزید و خنک کنید و حدود 30 دقیقه روی مناطق آسیب دیده بمالید. همانطور که در جعبه ذکر شده است، فقط باید در مناطق آسیب دیده شسته شود. دلیل اینکه من می خواستم این تجربه کلی را به اشتراک بگذارم این است که پوست من در واقع با استفاده از محصولات فوق بهتر می شود. بنابراین حدس می‌زنم این دو ترکیب به من کمک کردند تا پوستم را بهبود بخشم و بهتر کنم. من دوست دارم که آیورودا هنگام درمان آکنه، احساسات و استرس را نیز در نظر بگیرد، زیرا اینها عوامل بزرگی هستند. سطح استرس خود را بررسی کنید برای مقابله با سطوح هورمونی بالا، می‌توانید ویژگی‌های کبد خود را با استفاده از مکمل‌های مولتی ویتامین و مکمل‌های گیاهی خار مریم تقویت کنید. ذرت سرشار از قندهای طبیعی است که سطح انسولین را بالا می برد و در نتیجه باعث ایجاد آکنه می شود. مهمتر از همه، یک محصول طبیعی منافذ شما را مسدود نمی کند یا احتمال تجمع باکتری در منافذ شما و در نهایت ایجاد جوش را افزایش نمی دهد. جوش ها ملتهب شده و پر از چرک می شوند.


چند ماه اول، جوش های خود را پاک کنید، اما بعداً اغلب آکنه های کیستیک بزرگ ایجاد می کنید. صابون Ko-Jiesan- در چند ماه اول باعث می شود به بهشت ​​بروید اما بعداً شما را به جهنم می کشاند. این چند ماه است که از آکنه شدید رنج می برم و تا این لحظه هنوز در تمام صورتم وجود دارد. اما به طور کلی، کراویز Correct & Conceal قطعا انتخاب من نسبت به Murad خواهد بود، زیرا ثابت کرده‌ام که آکنه‌های من را کاملاً مؤثر درمان می‌کند! استفاده از تنها برخی از درمان‌های آکنه که متخصص پوست شما تجویز می‌کند می‌تواند دلیلی باشد که شما همچنان آکنه دارید. این محصول به شدت پوست شما را خشک می کند و به شدت لایه برداری می کند، اما با وجود خشکی، هنوز جوش ها/آکنه ها را پاک نمی کند. من مقدار 2.5 درصدی را که می‌خواهم شروع کنم با دوز کم خریدم، زیرا نمی‌خواهم پوستم به شدت لایه‌برداری شود. برای آن دسته از افرادی که می خواهند تلاش کنند، دوباره فکر کنند، اما اگر با خطر کردن پوست خود مشکلی ندارید، بروید.


تعویض مکرر لباس، اسفنج زدن الکل و حمام مکرر نیز مهم است. بله، من هر بار که آب و هوا تغییر می کند، شکستگی را تجربه می کنم. من در طول استفاده از این محصولات هیچ جوش یا یک جوش را تجربه نکردم. پوست من از نظر تغییرات آب و هوایی واقعاً حساس است، بنابراین من دوباره شکست عظیم را تجربه می کنم! آووکادوی ملایم برای آکنه در انواع پوست، حتی پوست های حساس و ماسک صورت ظریف حاوی پاپایا یک درمان قدرتمند برای بازگرداندن درخشش و حفظ رطوبت در پوست کدر است. این نوع مواد غذایی مواد مغذی زیادی را فراهم می کنند که بدن باید با جوش های آکنه مبارزه کند. من می‌دانم که هر فردی دارای انواع مختلف پوست است، اما محصولاتی که در زیر به آنها اشاره می‌کنم واقعاً وضعیت پوست من را بدتر می‌کنند. روشن کننده پوست، مواد طبیعی مانند اسید کوجیک، شیرین بیان و توت این ماسک را برای انواع پوست ملایم می کند. تحریک غدد چربی به عوامل مختلفی مانند نوسانات هورمونی، عوامل ژنتیکی و استفاده بیش از حد از لوازم آرایشی و لوازم آرایشی حاوی مواد خشن بستگی دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد